Over ons
June20 is een creatief communicatiebureau. Wat doen we? Emoties creëren: bedrijven helpen sterke emotionele banden op te bouwen door middel van strategie, branding, communicatie, web en media. Met kennis en ervaring als basis richten we ons volledig op creatieve oplossingen die merken en bedrijven vooruit helpen.
Over de functie
Het tot stand brengen van betekenisvolle merkinteracties tussen doelgroepen en bedrijven zal hen doen groeien. Als strategisch planner krijg je een cruciale rol in het bepalen van de strategische richting voor de campagnes van onze klanten en meer. Je taken omvatten:
- Analyse: onderzoek en analyseer markttrends, strategieën van concurrenten, consumenteninzichten, emotionele triggers en culturele trends, identificeer sterke punten en kansen.
- Continu leren: wetenschappelijk en op ervaring gebaseerde kennis en inzichten ontdekken en uitdragen binnen het hele bureau en deze toepassen.
- Strategieontwikkeling: consultancy en advies over creatieve strategieën voor campagnebriefings, afgestemd op zowel de doelstellingen van de klant als de inzichten van de doelgroep.
- Implementeer en optimaliseer meetstrategieën, van het definiëren van KPI’s tot het samenwerken met de digitale teams om de impact van campagnes te meten.
- Het onderhouden van klantrelaties door inzichten, strategieën en aanbevelingen te presenteren.
- Het niveau van kwaliteit en creativiteit van alle output van het bureau voortdurend verhogen.
- Het ontdekken en testen van creatieve en technologische innovaties die relevant zijn voor onze sector of voor onze klanten.
Wat we graag zouden willen dat je tot nu toe hebt gedaan
Je hebt ongetwijfeld al eerder de wereld veranderd, hier is je kans om dat nog eens te doen. Geen hoge verwachtingen 😉
- Aantoonbare ervaring in een strategische planningsfunctie binnen een reclamebureau.
- Een masterdiploma in menswetenschappen.
- Sterke interesse in branding, reclame en marketing.
- Sterke kennis van online en offline contactpunten.
- Een algemene interesse in economie en communicatie.
- Sterke presentatievaardigheden (in het Nederlands en Engels, bij voorkeur ook Frans), met het vermogen om complexe gegevens in eenvoudige bewoordingen te vertalen.
- Je weg weten te vinden in sociale media, analysetools, enquêteplatforms enz.
- Stressbestendig, in staat om meerdere taken, projecten en deadlines tegelijkertijd te beheren.
Wat je kunt verwachten:
- Samenwerken tussen onze teams en van ons leren terwijl wij van u leren,
- Werken aan verschillende merken uit onze portfolio.
- De kans krijgen om te groeien terwijl het strategieteam zich verder ontwikkelt.
- Samenwerken met senior experts uit alle communicatiedisciplines.
- Een fatsoenlijk salaris en veel onafhankelijkheid.
Hoe solliciteren?
Je zult zeker de beste strategie bedenken om ons ervan te overtuigen dat jij degene bent die we nodig hebben.
"*" geeft vereiste velden aan